به نظر می‌رسد شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نقشی در انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد؟

به نظر می‌رسد شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نقشی در انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد و به قول آن سخن معروف آن بزرگ فوتبالی «شورای فنی یعنی کشک».

خبرگزاری فارس: چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد؟
  •  

، رسول خادم بعد از حضورش در رأس فدراسیون کشتی و در دست گرفتن سکان هدایت فدراسیون گوش‌شکسته‌ها برنامه‌های خوبی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشتی ارائه کرد، یکی از این اقدامات تشکیل شورای فنی تیم‌های ملی در کشتی آزاد و فرنگی بود. تصمیمی که در همان زمان با مخالفان و موافقان زیادی روبرو شد و در کنار مزایایش، با ابهامات زیادی در شرح وظایف این شوراها همراه بود.

برخی کارشناسان از این تصمیم استقبال کردند و تشکیل این شورا را در پیشبرد اهداف کشتی و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی را موثر دانستند، اما برخی دیگر که در کاربردی بودن و مستقل بودن این شورا شک داشتند، آن را وسیله‌ای برای رسیدن به مقاصد و اهداف مسئولان فدراسیون کشتی دانستند؛ به طوری که تصمیمی گرفته می‌شود و این شورا با تأیید آن بر درستی آن صحه می‌گذارد. مانند انتخاب رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که با حواشی زیادی همراه بود.

اما حالا شورای فنی بعد از کناره‌گیری محمد بنا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وارد چالشی جدید شده است؛ در حالی ‌که علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگویی رادیویی از برگزاری جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در هفته جاری برای تعیین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مسابقات جهانی و بازی‌هایی آسیایی و حتی از انتخاب محمد بنا در صورت صلاحدید شورای فنی خبر داده بود، اما در کمال تعجب در همان زمان شاهد بودیم که حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی از ادامه فعالیت کادر فنی فعلی تا پایان بازی‌های آسیایی خبر داد.

به نظر می‌رسد مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصمیمش را گرفته است و از همین حالا بنا را از جمع گزینه‌ها حذف کرده است. حالا در این میان نقش شورای فنی در این تصمیمات چیست ما که نمی‌دانیم. ناخودآگاه یاد آن جمله معروف آن بزرگ فوتبالی افتادیم که روزی در مورد نقش مدیر فنی تیم فوتبال گفته بود «مدیر فنی یعنی کشک».

نکته جالب توجه اینجاست که رئیس فدراسیون کشتی هم از نظر نهایی شورای فنی برای تعیین سرمربی تیم ملی خبر می‌دهد، اما مثل اینکه عده‌ای کار را تمام شده می‌پندارند و تصمیم‌شان را گرفته‌اند.

به هر حال اگر قرار است تصمیمی بر اساس خرد جمعی گرفته شود پس چنین مطالبی با چه هدفی بیان می‌شود و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد پس چه اصراری بر نقش این شورا داریم؟

در هر صورت بهتر است اگر قرار است تصمیمی هم گرفته شود کمی هماهنگی بین ارکان فدراسیون کشتی باشد تا شاهد چنین تناقضاتی نباشیم و اگر قرار است تصمیمی به صورت فردی اتخاذ شود حداقل ظاهر قضیه حفظ شده و بعد برگزاری جلسه‌ای تشریفاتی! شورای فنی این تصمیمات را اعلان عمومی کند.

موضوعی که واضح است این است که مشخص نیست این روزها چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد و هرکس که از راه می‌رسد می‌خواهد به نوعی محوریت خود را در تصمیم‌گیری‌ها به رخ دیگران بکشد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 13140584
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7